Dutch Citrix User Group – DuCUG

Customer Case

Vrijdag 14 maart wordt er een nieuwe editie van het DuCUG event gehouden, hierbij hebben wij ruimte voor de bekende Bring Your Own Sessions maar wij willen graag ook de ruimte bieden voor een Customer Case. De Customer Case is bij voorkeur een toelichting op een implementatie van Citrix en/of Citrix gerelateerde producten bij een klant waarbij keuzes en mogelijke onvoorziene zaken kunnen worden belicht.

 

De Customer Case kan een referentie case bevatten maar eventueel zou dit ook een anonieme klant kunnen zijn zodat de klant naam niet per definitie genoemd hoeft te worden. Mocht je hier een goed idee over hebben en wil je graag presenteren vul het formulier onder aan deze pagina in.

  • Je Naam
  • Bedrijfsnaam
  • E-mail adres
  • Korte biografie van jezelf
  • Titel van de presentatie
  • Samenvatting van de inhoud van de presentatie
  • Argumentatie waarom de sessie interessant is voor de DUCUG community

 

De Customer Case sluit op 21 februari 2014, dus voor deze datum dient je voorstel binnen te zijn. Bij meer voorstellen dan beschikbare slots zal het bestuur een keuze maken voor de sessie die een slot toegewezen krijgt op basis van het raakvlak met Citrix, virtualisatie en/of bijhorende facetten (bijvoorbeeld personalisatie, performance, cloud en network).

 

Indienen

Er kunnen geen sessie meer worden ingediend.